Programma Kunst Ter Plekke 13-14 mei

Beste Leeuwendalers,
Op zaterdag 13 en zondag 14 mei 2023 openen kunstzinnige bewoners van onze wijk weer hun deuren!  Dit jaar zijn er twee centrale expositie locaties en een aantal huizen van individuele kunstenaars waar u zomaar kunt binnenlopen om kunst te bewonderen. Maar van de vorige editie van Kunst ter Plekke in
2021 tijdens de corona periode hebben we geleerd dat kunst ook te bewonderen is in de voortuin of achter het raam. Daarnaast geven musici uit de wijk concerten, ook deze concerten zijn gratis bij te wonen. Ook vragen we u aandacht voor het project over het toneelstuk De Leeuwendalers van Vondel, de Leeuwendaallezing en de architectuurrondleidingen. En natuurlijk is er in deze editie ook een speciaal programmavoor kids.
Het programma is als het goed is door uw brievenbus gedaan. Maar zie hier ook de digitale versie:

Wij wensen u veel plezier!
Het Kunst Ter Plekke Comité
Frans, Ellien, Paul, Elsbeth, Margreet, Hermien en Roos