Buitenspeeldag Leeuwendaal 2023

We gaan weer buiten spelen!
Buitenspelen is super belangrijk én super leuk! Daarom doen wij in Leeuwendaal mee met de Nationale Buitenspeeldag. Het idee van de Nationale Buitenspeeldag is om één grote speelplek te maken van Nederland, zodat 100.000 kinderen onbezorgd kunnen spelen! Op woensdag 21 juni is er buiten van alles te doen. Zo kun je ponyrijden en timmeren, je kunt je laten schminken en vlechten, springen op het luchtkussen, je kunt spekhappen, blikgooien, skelterracen, schilderen, naar de silent disco, een ijsje eten en jezelf laten verbinden bij de nep EHBO.

In het Buitenspeeldagcafé wordt ook limonade, koffifie, popcorn en ander lekkers verkocht. Deelnemerskaart is € 2 (denk je aan contant geld?), en dan kun je aan alles meedoen. Dit is mogelijk gemaakt door onze sponsoren!

Wanneer: Woensdag 21 juni 2023
13.20 uur Start inschrijving (verkoop deelnemerskaarten)
13.30 uur Alle activiteiten beginnen
16.30 uur Einde en opruimen

Waar: Op en rondom de speelplaats aan de Dillenburglaan
Vriendelijk verzoek aan de bewoners van de straten rondom de Dillenburglaan, de Alexanderlaan en de Frederiklaan: Zou u uw auto op 21 juni vóór 12:00 uur elders willen parkeren? Hartelijk dank daarvoor!

Tot ziens op de Buitenspeeldag!

De Buitenspeeldagcommissie: Marte Beenen, Annemarie Tjoeng, Fabienne Buijs en Kathelijn Janse