Nieuwsbrief juni 2014

Website wijkvereniging heeft een nieuwe look

Leeuwendaal

Wist u dat … de website van de wijkvereniging vorig jaar enige tijd gehackt is geweest? Dat betekende dat de site in het najaar ruim een maand uit de lucht is geweest. Erg onhandig als je bedenkt dat de wijkvereniging u graag zoveel mogelijk op de hoogte houdt van het actuele nieuws in en om de wijk.

Daarom hebben we een nieuwe en beter beveiligde website voor de wijk gemaakt. De nieuwe site heeft een fris uiterlijk en is een stuk overzichtelijker dan de oude website. Uiteraard vindt u er het laatste nieuws over onze mooie wijk. Ook blijft u op de hoogte van al onze activiteiten. Komt u ook een kijkje nemen op https://wijkvereniging-leeuwendaal.nl?

Tegelijk met de nieuwe website, krijgt de wijkvereniging ook een nieuw e-mailadres. U kunt ons voortaan bereiken via: leeuwendaalwijkvereniging@gmail.com. Aarzelt u vooral niet om contact met ons op te nemen als u iets kwijt wilt of een vraag heeft.

Met vriendelijke groet,

Wijkvereniging Leeuwendaal