Juni 2014: Nieuwe website voor wijkvereniging Leeuwendaal

welkom

Welkom op de nieuwe website van Wijkvereniging Leeuwendaal! We hebben ons best gedaan de nieuwe site voor u zo informatief en overzichtelijk mogelijk te maken. Ook heeft de website een fris nieuw uiterlijk gekregen. Uiteraard vindt u op deze nieuwe website het laatste nieuws over onze mooie wijk. Ook blijft u op de hoogte van al onze activiteiten.

Gehackt

Wist u dat … de website van de wijkvereniging vorig jaar enige tijd gehackt is geweest? Dat betekende dat de site in het najaar ruim een maand uit de lucht is geweest. Erg onhandig als je bedenkt dat de wijkvereniging u graag zoveel mogelijk op de hoogte houdt van het actuele nieuws in en om de wijk. Daarom hebben we deze nieuwe en beter beveiligde website voor de wijk gemaakt.

Uw mening

Kijkt u vooral even rond op de site. We nodigen u van harte uit ons te laten weten wat u ervan vindt. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier, of spreek één van ons eens aan op straat of via de telefoon. Onze gegevens vindt u onder de tab Vereniging.

Met vriendelijke buurtgroet,

Wijkvereniging Leeuwendaal:

Erik Wissema, Rik Konincks, Petra Andeweg, Steven van der Werff en Marissa Koopmans