Leeuwendaal Oldtimer en Cabrio Rally 2024

8ste Leeuwendaal Oldtimer en Cabrio rally

De datum is bekend en de inschrijving geopend. Wil je op 24 augustus meerijden met de leukste rally van Leeuwendaal?  https://www.leeuwendaalrally.nl/aanmelden

Voor wie?

Iedereen die in (de buurt van) de wijk Leeuwendaal woont, woonde, werkt of werkte en in het bezit is van

• een oldtimer/klassieker(auto of motor van minimaal 25 jaar oud)
  • een cabrio van alle leeftijden

kan zich inschrijven. Heb je zelf geen cabrio of oldtimer maar ken je wel iemand in je familie of vriendenkring? Nodig die persoon dan uit en rij alsnog gezellig mee.

Hoe ziet de dag er uit?

We starten in de ochtend bij de Compagnie met koffie, een schouw en de brieving. Rond 9.00 uur begint de rally en starten de deelnemers bij de boom en rijden de eerste helft van de rally. Tussen 12.00 en 14.00 lunchen we op een leuke plek langs de route en tussen ongeveer 13.00 en 14.30 vervolgen alle deelnemers de rally terug naar de boom. Rond 17.00 zijn alle deelnemers binnen en sluiten we de dag af met een borrel en een maaltijd. Wil je op 24 augustus meerijden met de leukste rally van Leeuwendaal?

Kosten per deelnemer

De kosten per deelnemer worden hier op korte termijn bekend gemaakt (Vorig jaar bedroegen de kosten per deelnemer ongeveer 17,50 euro voor deelname inclusief lunch en koffie en € 30,00 voor de borrel en de maaltijd na de rally). Wil je op 24 augustus meerijden met de leukste rally van Leeuwendaal?