Kunst Ter Plekke – Doe je mee?

Ja, het is weer zover! In 2023 is er weer een échte Kunst ter Plekke, en wel op:

zaterdag en zondag 13 en 14 mei 2023

De kunstroute door en voor bewoners van Leeuwendaal. Met beeldende kunst en met muziek en podiumkunst zoals dans, theater, cabaret en slam poetry.

Doe je (weer) mee? Meld je dan voor 1 februari aan op onderstaand mailadres.
Het kan in je eigen huis of in één van de kunsthallen of muziekhuizen.

En mocht je willen meedoen met ‘’kunst voor het raam’’ zoals we dat deden tijdens de Corona editie, dan kan dat ook.

Bespeel je een instrument of zing je en wil je andere buurtgenoten ontmoeten die ook een passie voor muziek hebben? Kom dan naar de muziek dating avond op 19 januari a.s. en neem je instrument mee. Misschien kom je wel iemand tegen met wie je samen een optreden kunt geven tijdens het Kunst ter Plekke weekend.
WIl je liever in een koor zingen? Gelegenheidskoor ‘’De Brul van de Leeuw’’ zoekt nog zangers. Maar we zoeken ook nog muziekhuizen.

Voor de muziek dating avond kun je je aanmelden tot 17 januari a.s. op onderstaand mailadres van Kunst ter Plekke. Dan geven we je de details door.

Voor deelname aan het Kunst ter Plekke weekend graag aanmelden vóór 1 februari a.s. op:

Kunstterplekke2023@gmail.com

Geef daarbij aan: je naam, adres, telefoonnummer en wat je wilt doen. Dan neemt één van ons contact met je op.

Hartelijke groet namens het Comité Kunst ter Plekke