Kunst ter Plekke 2019 – Oproep aan Creatief Leeuwendaal

Wie herinnert zich niet de prachtige openingsdans vorig jaar (2017) bij de start van ons Kunst ter Plekke? Of heeft u warme herinneringen aan de tentoonstellingen van onze beeldende kunstenaars in de wijk of de optredens van onze muzikanten, koren en cabaretiers?

Leeuwendaal barst van het (semi-)professionele talent. Dat blijkt iedere keer weer bij ons unieke tweejarige festival. De volgende editie van Kunst ter Plekke, een creatief weekendfestival van en voor Leeuwendalers, vindt in het voorjaar van 2019 plaats. Dat lijkt ver weg maar dat vraagt veel van onze creatieve wijkbewoners en van de organisatie. Vandaar deze oproep aan alle Leeuwendalers:

Graag horen wij van u of u (weer) deelneemt als creatieve beeldend kunstenaar, muzikant, cabaretier, dichter of schrijver! Ook als u ideeën hebt voor het festival of mee wilt doen aan de organisatie bent u meer dan welkom! We denken niet alleen aan de ‘grijze koppen’ in de wijk maar willen graag ook een platform bieden aan serieus jong talent!

Laten we er weer een onvergetelijk weekend van maken!

U kunt contact met ons opnemen via het emailadres: kunstterplekke@gmail.com of contact opnemen met ondergetekende.

Namens het organisatiecomité Kunst ter Plekke

Frans Werter (nieuwe voorzitter)
Oranjelaan 50
2281 GE Rijswijk