Meld je aan voor Kunst ter Plekke, 18 & 19 april 2015

kunst ter plekkeOp 18 en 19 april 2015 kunt u weer genieten van Kunst ter Plekke, hét evenement waarin alle kunstenaars uit de buurt hun talenten kunnen laten zien aan alle Leeuwendalers. Jong & oud, iedereen kan meedoen. Met wat? Schilderijen, beelden, muziek, zang, keramiek, voordracht…

Doet u weer mee? Maakt u mooie dingen of mooie muziek die u aan uw buurtgenoten wil laten zien of horen? Meld het ons. Het liefst in eigen huis, maar het kan ook in één van de kunsthallen of muziekhuizen. Ook zoeken wij zangers voor het gelegenheidskoor ‘De Brul van de Leeuw’.

U kunt zich aanmelden vóór 15 januari bij kunstterplekke@gmail.com. Of neem contact op met Paul Francissen, tel 3998297.

Jong talent

Ook jong talent doet mee! De organisatie van Kunst ter Plekke is op zoek naar kinderen en jongelui die een muziekinstrument bespelen en willen optreden. Mocht je begeleiding nodig hebben neem dan contact op met Suus Zweekhorst (tel. 4199100) of Cornelia Roth (tel. 3998142).

Speciaal voor jullie is er zondagochtend 19 april een voorleeswedstrijd. Wie weet zwierf er vroeger een spook door de wijk of woonde er een heeeeele rijke man. Schrijf je eigen verhaal over Leeuwendaal of kies je favoriete boek en kom dat zondagochtend voorlezen. Een deskundige jury beoordeelt alle voordrachten en reikt na afloop de prijzen uit.

Maar misschien hebben jullie zelf ook nog leuke ideeën; muziek, dans, of andere kunsten. Laat het ons weten, dan kijken we of die gerealiseerd kunnen worden.

Meld je aan vóór 31 januari bij: kunstterplekke@gmail.com