ALV 2018: tijdens de wijkborrel op zaterdag 25 augustus

De ALV van de wijkvereniging Leeuwendaal vindt jaarlijks in het najaar plaats. De ALV’s trokken een aantal jaren achter elkaar niet veel publiek. Ook een presentatie van een spreker trok niet veel mensen over de streep om naar de ALV te komen.

Daarom heeft het bestuur van de wijkvereniging in 2017 voor het eerst de ALV tijdens de wijkborrel aan het eind van de zomervakantie gehouden. Op deze manier zijn er meer mensen aanwezig om te horen wat de activiteiten van afgelopen jaar waren en wat er het komende jaar op de rol staat. De financiƫle verantwoording is op aanvraag beschikbaar.

Op 25 augustus 2018 vindt de ALV weer plaats tijdens de wijkborrel. Er vindt dan een bestuurswissel plaats. Steven van der Werff verlaat het bestuur na 5 jaar penningmeesterschap. Het bestuur draagt Paul Koeslag voor als kandidaat.

Statuten

De statuten zijn op aanvraag beschikbaar.