Meld je aan voor Kunst ter Plekke 2017 (31 maart, 1 en 2 april)

kunst-ter-plekke-2017Beste Leeuwendalers,

Op 31 maart en 1 en 2 april 2017 organiseren wij weer een Kunst ter Plekke, hét evenement waarin alle kunstenaars uit de buurt,  zowel professionals als amateurs, hun talenten kunnen laten zien aan alle Leeuwendalers. Jong & oud, iedereen kan meedoen.

Met wat? Schilderijen, beelden, muziek, zang, keramiek, voordracht, dans, cabaret, virtual reality… Wie doet er een gooi naar het Wijk-dichterschap voor de komende twee jaar?

Doet u mee? Meld het ons. Het kan in uw eigen huis, maar het kan ook in één van de kunsthallen of muziekhuizen.

Ook zoeken wij zangers voor het gelegenheidskoor “De Brul van de Leeuw”.

Aanmelden kan vóór 15 januari bij kunstterplekke@gmail.com

Geef daarbij aan je naam, adres, telefoonnummer en wat je wilt gaan doen.

Paul Francissen, Oranjelaan 53, tel 3998297

VOOR JONG TALENT

Beste jonge Leeuwendalers,

Jullie blijven toch niet stilzitten als er in Leeuwendaal kunst gemaakt gaat worden door jullie ouders? Want jullie hebben vast zelf ook veel plannen.

We zijn op zoek naar kinderen en jongeren die een muziekinstrument bespelen of willen optreden met bij voorbeeld streetdance of rap. Als je piano-begeleiding nodig hebben neem dan contact op met Cornelia Roth (tel. 3998142).

Speciaal voor de kinderen is er zondagochtend 2 april een voorleeswedstrijd. Wie weet zwierf er vroeger een spook door de wijk of woonde er een heeeeele rijke man. Schrijf je eigen verhaal over Leeuwendaal of kies je favoriete boek en kom dat zondagochtend voorlezen. Een deskundige jury beoordeelt alle voordrachten en reikt na afloop de prijzen uit.

Maar misschien hebben jullie zelf ook nog leuke ideeën. Laat het ons weten, dan kijken we of die gerealiseerd kunnen worden.

Meld je a.u.b. vóór 31 januari bij: kunstterplekke@gmail.com

Paul Francissen, Oranjelaan 53, tel 3998297