8 juni: buitenspeeldag Leeuwendaal

logo 2016Op woensdag 8 juni vindt de Buitenspeeldag weer plaats in Leeuwendaal. Rondom de speeltuin aan de Dillenburglaan is er van alles te doen, zoals skelter rijden, een rondje pony rijden, springen op een springkussen, schminken, twister, bellen blazen en nog veel meer! De kaartverkoop start om 13:00 uur en om 13:30 uur wordt de Buitenspeeldag officieel geopend.
Vrijwilligers gevraagd
Voor de opbouw tussen 9:30 en 12:30 en het opruimen tussen 16:00 en 17:00 uur zoeken we nog een aantal vrijwilligers. Ook zijn we nog op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om de spellen te begeleiden (in twee diensten). Als je zin hebt om mee te helpen om er een leuke dag van te maken, dan kun je je aanmelden via buitenspeeldagleeuwendaal@gmail.com.