18 & 19 april: Kunst ter Plekke 2015

Op zaterdag 18 en zondag 19 april a.s. openen de kunstzinnige bewoners van onze wijk weer hun deuren. Er zijn twee centrale expositielocaties (Amicitia en De Compagnie a/d Geestbrugkade) en een aantal huizen waar u van kunst en muziek kunt genieten. U hebt het bekende knalgele programma/toegangsbewijs in de bus gekregen. Klik hier om het programma in te zien.

Heel Rotary Bakt op zaterdag 18 april

De Rotary Club Rijswijk 3-Vliet steunt dit jaar via de opbrengst van activiteiten de organisatie van micro-kredieten Wakibi. Bij de stand bij de kastanjeboom in de Oranjelaan kunt u heerlijke hartige hapjes, warme soep en taarten kopen die door de leden gebakken zijn. Van 11:00 tot 18:00 uur bent u van harte welkom om te komen proeven!

Voorleeswedstrijd voor kinderen

Deze vindt plaats op zondag 19 april om 10:00 uur op de Oranjelaan 51. Alle kinderen vanaf 3 jaar mogen meedoen. Lees een stukje voor uit je favoriete boek. Je mag ook zelf een verhaal schrijven en voorlezen! Meld je aan via het gele formulier dat je thuis hebt gekregen.