Nieuwe parkeerplaatsen in de wijk

parkerenEnkele jaren geleden had de wijkvereniging contact met de gemeente over een aantal ‘gedoogparkeerplaatsen’ die zouden worden omgezet in echte parkeerplaatsen. Ook zouden andere plaatsen worden verwijderd, omdat hulpdiensten geen goede doorgang hadden. Het nettoresultaat; acht parkeerplaatsen extra. De plannen, destijds door zowel gemeente als wijkvereniging akkoord bevonden, zijn tot op heden echter niet uitgevoerd. De gemeente wil daar nu mee aan de slag.

Destijds heeft ieder in Leeuwendaal die dat wilde gelegenheid gehad om te reageren op de plannen. Er zijn inmiddels echter drie jaar verstreken. Daarom willen we u nogmaals de gelegenheid geven om uw eventuele opmerkingen op het parkeerplan mee te geven. Wij zullen die opmerkingen meenemen en zo nodig contact met u opnemen. U kunt uw reacties tot uiterlijk 5 december a.s. sturen aan Leeuwendaalwijkvereniging@gmail.com. De tekeningen vindt u hier: extra parkeerplaatsen brief en tekeningen.