Nieuwe activiteiten van Stichting Welzijn Rijswijk

Stichting Welzijn Rijswijk start weer met een aantal leuke en interessante activiteiten. Zo kan je je kleding restylen, deelnemen aan een praatgroep voor mannen en heerlijk Indiaas leren koken. Zie hieronder voor de uitgebreide informatie. Kijk voor meer informatie ook op www.welzijn-rijswijk.nl. Alle activiteiten die hier vermeld zijn, worden gehouden in wijkcentrum het Oude Raadhuis, Laan Hofrust 4.

Restyle je kleding

Heb je ook een kast vol kleding maar ben je er op uitgekeken? Wil je een nieuwe garderobe zonder er veel geld aan uit te geven? Op 8 oktober start in wijkcentrum het Oude Raadhuis de cursus ‘restyle je kleding’. Deze cursus wordt gegeven door Bahar, zij maakt van niets iets bijzonders. De kosten bedragen €15 euro voor 5 lessen. De materialen om je kledingstuk te restylen zijn hierbij inbegrepen. De lessen vinden plaats op woensdag van 9.15 uur tot 11.15 uur. Tijdens de lessen is er kinderoppas aanwezig voor kinderen tot 4 jaar.

Vooraf aanmelden is noodzakelijk; Lisette Elgershuizen, tel: 06-16450177 of activering@welzijn-rijswijk.nl

Met Man en Macht”- een gespreksgroep voor Rijswijkse mannen

Vanaf woensdag 8 oktober (informatieavond)  organiseert Antoon Boerse in samenwerking met Welzijn Rijswijk een gespreksgroep voor mannen van alle leeftijden. We beginnen op tijd om 19.30 uur. De avond duurt tot 21.45 uur. Deelnemen is gratis.

Binnen deze gespreksgroep willen we ons – uiteraard vertrouwelijk – met verschillende vraagstukken bezighouden, zoals:

• Hoe staan we als man in het leven?
  • Waar liggen de uitdagingen, waar de struikelbrokken?
  • Hoe staat het met onderwerpen zoals gezondheid, relaties en zeker ook het werk? (of het ontbreken daarvan….)

De gespreksgroep is bedoeld voor elke man die het gevoel heeft dat ‘dit hem goed zou kunnen doen’. De gesprekken worden (be-)geleid door Antoon Boerse, counselor. Geïnteresseerd? Stuur een mailtje naar boerse@u7.eu voor verdere informatie.

Maak kennis met de Indiase keuken

Amita en Naresh koken de sterren van de hemel en willen hun passie voor de Indiase keuken graag met u delen. Na 3 lessen van dit kookduo kunt u een uitgebreide Indiase maaltijd op tafel toveren. De lessen worden gegeven op donderdag van 19.00 uur tot 21.00 uur. Aan het einde van de les genieten we met elkaar van de bereidde gerechten.

Deelname aan de cursus kost €30. De lessen vinden plaats op 9 oktober, 30 oktober en 13 november. Meer informatie en aanmelden bij Lisette Elgershuizen, tel: 06-16450177 of activering@welzijn-rijswijk.nl.