Flat van 7 hoog aan Geestbrugkade gaat definitief niet door

Ongeveer een jaar geleden, in oktober 2013, wees de gemeenteraad een voorstel van het college van B&W af om een gebouw van 7 verdiepingen toe te staan aan de Geestbrugkade. Wij hebben u hierover destijds uitgebreid geïnformeerd. Het college heeft inmiddels onderzoek gedaan (een zogenaamde massastudie, zie brief), en komt tot de conclusie dat de vergunning voor de bouw inderdaad niet afgegeven moet worden.

Hierover informeert de gemeente ons als wijkbewoners via bijgevoegde brief; Informatiebrief Wijkvereniging. De brief is huis-aan-huis verspreid onder de bewoners van de volgende adressen: Geestbrugkade 30 – 37; Dillenburglaan 1 – 9 (oneven nummers); Frederiklaan 1 – 65 (oneven nummers); Nassaukade 54 – 97.