Gemeente handhaaft parkeerbeleid in heel Rijswijk

boeteAfgelopen maanden is er actief gehandhaafd op parkeren in heel Rijswijk Dit betekende in onze wijk dat een aantal autobezitters onaangenaam getroffen werd door een bekeuring voor fout parkeren. Op de mail van de wijkvereniging (leeuwendaalwijkvereniging@gmail.com) kwamen meerdere berichten hierover binnen. Navraag bij de gemeente levert de volgende informatie op; sinds het belanghebbenden parkeren is ingevoerd in enkele wijken in Rijswijk, zoals in Cromvliet, is de handhaving van het parkeerbeleid ook aangescherpt. Niet alleen in Leeuwendaal, maar in heel Rijswijk worden sinds enige tijd bekeuringen uitgedeeld voor verkeerd parkeren.

Enquête

In september is er een enquête gehouden in Leeuwendaal over het parkeerbeleid. Dat het een actueel onderwerp is, dat bleek; zo’n 300 inwoners hebben deze enquête ingevuld. De gemeente is bezig de gegevens te analyseren. Voor het eind van het jaar komt er een bijeenkomst voor inwoners van onze wijk om hierover met de gemeente te praten. Uiteraard wordt u hiervan ruim op tijd op de hoogte gesteld.